08 stycznia, 2018

Czekam na Ciebie

Duch - CC BY-NC-SA 3.0
filona

Stojąc przy oknie spoglądam w niebo
blask księżyca rozświetla moje okno
jego wścibski wzrok rozbiera mnie całą
teraz jestem już zupełnie naga

noc ciemna otuliła mnie swym płaszczem
a miliony gwiazd na niebie patrzą na mnie
a ja? a ja wciąż czekam na ciebie

Ciało moje woła…przyjdź do mnie
przyjdź do mnie…proszę
utul w ramiona i obejmij mnie czule
bez żadnych zbędnych słów

pocałunkami pieść moje ciało
pocałunkami rozpal zmysły moje
jestem spragniona twych pieszczot
niczym ryba szukająca wody

spraw niechaj wszystko we mnie krzyczy
spraw by moje ciało opanowało
dziwne nie kontrolowane drżenie
spraw bym z krzykiem mogła
spaść w przepaść
ku miłosnemu zatraceniu…

Duch

Wiem że czekasz na mnie
idąc do ciebie zagłębiam się w noc
powietrze pachnie obietnicą
przyśpieszam trawiony gorączką pożądania

Tak bardzo chcę cię wziąć w ramiona
obsypać gradem pocałunków twoje ciało
jestem zazdrosny o księżyc
kochanka co cię okrywa płaszczem z gwiazd utkanym
znowu przyśpieszam

Moje ciało płonie nieznośnym płomieniem
całym sobą pragnę dotyku twego
okrutny czas drwi z mojego cierpienia
myśli plączą się w głowie
biegnę przez noc

Za moment głodne usta dotkną ust twoich
stoisz naga w oknie czy może wzrok mnie mami
uśmiechasz się filuternie

Wiesz że zrobię dla ciebie wszystko
otwieram drzwi ty wyciągasz dłoń w moją stronę
bezsilny padam na kolana
podnieca cię moja słabość
moja Wenus pragnie spełnienia
znowu zatracimy się w tańcu ciał i zmysłów…

Autor: filona, Duch. 
Grafika: Duch. 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No niby lepiej, ale jeszcze trochę czasu mi zajmie zanim opanuję wszystko.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czy na nowym blogu też będą opowiadania czytelników?

      MiM

      Usuń
    2. Nie może być inaczej, oczywiście, że będą opowiadania Czytelników. Pozdrowienia ślę :-)

      Usuń
    3. Fajnie. Na poprzednim blogu zostawiliśmy ostatni komentarz z kontaktem. Może coś naszego się pojawi w tym dziale ;-) ?

      Usuń